Formula MM 27. august 2012

526298_337204616369359_1437248262_n

Kuna eile sõite ei toimunud, siis oli korraldajatel vaja sõidud ära teha, mistõttu saime jälle varakult ärgata ja randa minna. Naiste start pidi olema peale kuldlaevastikku back-to-back sõites, st sel ajal kui prognoosi järgi tuul langema hakkas.

Suure laine tõttu panind enamus tüdrukuid 10se ja ise langetasin sama otsuse enne starti minekut, kuna tuul tõusis veid nii, et 11 oleks kontroll jama, pluss ma teadsin, et 10se purjega on minek ka nagu parem olnud.

Esimesse sõitu osa naisi ei jõudnudki sest kaldaalune rull võttis inimesi maha päris järjekindlalt, õnneks mul vedas: sain veestardi ja kohe minema. Starti jõudsin suht täpselt ja see tuli ülihea, peale starti olin pikalt ees, kiirust oli, nurka oli ka, aga peale pauti selgus, et trapetsiaasu ei saanud ikka päris paika ja pidin teisel halsil esimese käega tõmbama koguaeg, mis oli päris väsitav. Märki jõudsin essana ja olin ka all märgis ees. Jälle vasku halsi sõit ja tuul hakkas ka langema, siis nurka enam ei saanud ja tegime sellega, kes mul kõrgemal oli, nii jõhkra ülekrüssu, et kaotasin oma koha inksile, kes tegi täpselt märki paudi. Allatuules enam kohad ei muutunid. Niisis ainuke sõit esikolmikus :)

Teise sõitu tuult nii palju ei jätkunud, kuigi start oli okei, siis alltuules jäin paar korda seisma :( Trapetsiaasad panin korda, nii et mõlemal halsil oli ok sõita, märki jõudes tuul keeras koguaeg vastu, et kaugemal vaatad, et oli jälle jõhker ülekrüss aga lõpuks ei lähe märki välja. Allatuules tegin halsid täpselt märgi peale ag akuna oli aina vaikiv ja vaikiv tuul, siis alla enam nii head nurka ei saanu ja marta pani 11.sega mööda, muidugi ta kukkus ka ja siis sõitsin mina temast mööda.

Peale teist sõitu tahtsime, et tehtaks meile kolmas sõit ka aga kuna klassireeglid ei lubavat, siis pidime kaldale tulema, kas või korraks. Tegime formula-wave’i. je.

kolmandasse sõitu panin 11se purje. Sel korral ei saanud rullist välja ja loputas mind päris korralikult. küllap oli kuri, et ma eelmisel korral peale jäin jne. 11 purjele olime teinud tugeva tuule trimmi, kui see enne starti võiks öelda, et töötaski, siis kui tuul vaikis ja vaikis sellest enam palju hea ei tulnud, ja siis ma seisin ja kirusin, kui mõni imelik laine mu jälle kinni tõmbas. Allatuules nurka polnud, ülestuul oli ok.

Pärat sõitu lasin purje alt järgi ja sisi oli kõik ok. Nagu kuidagi sörgin järel, et ei suuda õigeid otsuseid vastu võtta, või ei näe neid. Ilmselt viga väheses trennis, sest suvel oli nii palju takistusi, tahan sõita aga näiteks olen jälle haige või mingi loll õlg trebestab lihase endal. Igastahes on hea vähemalt see, et ma suudan oma vigadesse parandusi teha. :)

Alt lasin niisiis pure järgi ja träkk läks ka tahapoole, et allatuules laud lainesse nii kinni ei sõidaks, mis aitasid mõlemad kõvasti ja allatuules tulidki inmesed vaikselt aga tasa selgees vastu. Kuigi laud nats ikka vees kinni, ei tea, peaks vist ikka suurema uinega siis sõitma, sest 10.0ga  saab see 70 S- ülihästi toimima aga väikesema tuulega enam mitte. Aga start läks metsa. minutit 1.30 käisin stardiliinil sisse, ilmselt väsinud ja väikesem kontroll, tahtsin viimasel hetkel  ka vasakuga minna  nagu teised ja siis halsis käisin vette täiesti lampi. Niisis startisin eriti halvasti paremaga, liinile sain küll aga mitte päris kaatri juurest vaid kuskilt keskelt ja  nagu sellest vähe  siis sõtsin ennast jälle tuuleauku tegin paudi aga rong oli juba läinud. allatuules oli nagu ma juba ütlesin ok aga kuna stardis läks pekki, siis sain ainult tagant järele tulla aga rongi päris kätte ei saanudki. Teisel ringil tuul tõusis ja oli paljulubav, et saab eh kellegi kättegi aga finiš tuli ikkagi natuke liiga kähku.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s